دو روترWRT3200ACM و EA9500 لینکسیس جزو برترین های وبسایت Gadget Review در سال 2017

تاریخ: 1396/04/20
لینکسیس، بعنوان کمپانی پیشرو در محصولات شبکه های خانگی و اداری با فروش 100 میلیون روتر، اعلام کرد وبسایت Gadget Review دو روتر WRT3200ACM(بعنوان بهترین روتر خانگی) و EA9500 (بعنوان بهترین روتر از لحاظ وسعت پوشش) را در لیست پنج روتر برتر سال 2017 معرفی نموده است.

این گزینش بر مبنای سه مؤلفه "قدرت سیگنال"، "امکانات کاربری" و "قیمت" انجام شده است. به نقل از Gadget Review "تمام روترهای این لیست در هر سه این مشخصه ها جزو بهترین های بازار بوده و عملکری بینظیر، قیمتی مناسب و مجموعه وسیعی از امکانات را دارا هستند تا کاربران بتوانند مطابق نیاز محل کار یا سکونت خود آنرا شخصی سازی کنند."
مدیر ارشد محصولات لینکسیس در این خصوص گفت: "بودن در این لیست یک افتخار برای ما است اما اینکه دو محصول در این لیست داشته باشیم نشانه موفقیت ما در تامین محصولاتی بروز و متناسب با تقاضای کاربران است. همانطور که میدانید، وبسایت Gadget Review نه تنها از لینکسیس بلکه از بسیاری از تولیدکنندگان دیگر محصولات مختلفی جهت بررسی دریافت میکند و ما از بابت آنالیز دقیق این مجموعه در زمینه عملکرد، قابلیت ها، مشخصات، نرم افزار و تجربیات کارکردشان متشکریم."
بهترین روتر خانگی: WRT3200ACM
محصول WRT3200ACM جدیدترین روتر در سری WRT و مبتنی بر استاندارد 802.11ac نسل دوم و امکان MU-MIMO است که به کاربران اجازه میدهد اتصالی پایدار و مؤثر با روتر برقرار کنند به نحوی که هر کاربر (در کنار کاربران دیگر) پهنای باند اختصاصی خود را داشته باشد. همچنین این روتر امکان نصب OpenWRT و DD-WRT را نیز به کاربران میدهد.
بهترین روتر از نظر وسعت پوشش: EA9500
محصول EA9500 مجهز به آخرین تکنولوژی وای فای AC5400 و MU-MIMO و قابلیت کارکرد بصورت Tri-Band و با هشت آنتن قوی خارجی میتواند تا مجموع سرعت 5.3گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد. با در اختیار داشتن این روتر تمام اعضای خانه میتوانند بطور همزمان از همزمان به وب گردی، دانلود فایل، اجرای بازی ها و تماشای ویدیوهای 4K بپردازند. همچنین با استفاده از اپ لینکسیس (آندروید یا iOS) میتوانید خیلی سریع و بی دردسر از طریق گوشی تلفن همراه این دستگاه را راه اندازی نموده و با اتصال آن به اینترنت از هر مکانی آن را کنترل نمایید.
به نقل از ادیتور Gadget Review روتر EA9500 "دورترین گوشه ها از محل تست را به راحتی و با اتصالی سریع و پایدار تحت پوشش در آورد و میتوان گفت بهترین انتخاب برای کسانی است که میخواهند روتری با وسعت پوشش گسترده داشته باشند."